შეფასების კრიტერიუმი
ფასდება შემდეგი უნარები:
ტექსტთან მუშაობა
|
ამოიცნობს პრობლემას და მსჯელობს მის ირგვლივ.
|
2
|
|
გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს:საუბრობს ტექსტში გამოთქმულ ჰიპოთეზის შესახებ და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ
კონსტრუქციებს.
|
3
|
||
იყენებს სქემებს,დიაგრამებს,აზრობრივ რუქებს იდეების გასაზიარებლად და
დასამუშავებლად.
|
3
|
||
ამოიწერს უცხო სიტყვებს,უცნობ ინფორმაციას შემდგომი განმარტებისა და
დასამუშავებლად.
|
2
|
||
დისკუსია
|
წარმოადგენს საკუთარ(წყვილის) პოზიციას
|
2
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
|
2
|
||
მსჯელობს არგუმენტირებულად,თანმიმდევრულად შემოიფარგლება კონკრეტული
თემით.
|
2
|
||
ფლობს აუდიტორიას
|
2
|
||
კორექტულია ოპონენტის აზრის მიმართ,ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს
განსხვავებულ აზრს.
|
2
|
||
თხრობა
|
საუბრობს გამოთქმული მოსაზრების შესახებ,გამოხატავს საკუთარ პოზიციას,ამყარებს
არგუმენტებით.
|
3
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის ლექსიკას,
|
2
|
||
იყენებს მოკლე ჩანაწერს
|
1
|
||
დროის ლიმიტი
|
2
|
||
საუბრობს თანმიმდევრულად და შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
2
|
ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო 7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად
ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა
თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული
იყო, და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არა თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული
,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
არ გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,ჯგუფის წევრებს
შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერტობები .
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი,ჯგუფის
წევრებს შორის ძირითადად იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერტობები .
|
მხოლოდ ერთი -ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა დაპასიურ
წევრებს სორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდბენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო
|
პრეზენტაცია
|
პასუხობს სათაურს
|
2
|
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
|
ფლობს აუდიტორიას(იყენებს მიმიკას,ჟასტიკულაციას,ინტონაციას)
|
1
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
|
ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს,საგნებს.
|
1
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსია
|
წარმოადგენს საკუთარ (ჯგუფის) პოზიციას
|
1
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტები საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
2
|
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
|
კორექტულია ოპონენტის (განსხვავებული აზრის) მიმართ,ისმენს და კონსტრუქციულად
პასუხობს განსხვავებულ აზრს.
|
|
ექსპერიმენტი
|
აკეთებს გეგმას(ჩანაწერი-სრული,არასრული)
|
2
|
|
გამოითვლის ექსპერიმენტით შესაძლო შედეგებს(აწარმოებს
გამოთვლებს,გამოთქვამს ვარაუდებს)
|
2
|
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს,გეგმავს ექსპერიმენტს
|
2
|
|
იყენებს შესაბამის გრაფიკებს,სიმბოლოებს და ტერმინოლოგიას
შედეგების გადასაცემად
|
1
|
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგებზე(აღწერს,აკეთებს
დასკვნას)
|
2
|
|
ამზადებს პრეზენტაციას,რეფერატს,პროექტს.
|
1
|
|
|
|
რეფერატი
|
ირჩევს თემას
|
1
|
|
ადგენს გეგმას
|
1
|
|
აყალიბებს ძირითად პრობლემას
|
1
|
|
მოიპოვებს და იყენებს დამხმარე მასალას/ლიტერატურას
|
1
|
|
წერს შესაბამის ფორმატში(გამოყენებული ლიტერატურა,დრო,ადგილი,სქოლიო,აღნიშვნა)
|
1
|
|
აფასევს,უპირისპირებს ერთმანეთს სხვადასხვა წყაროში
გადმოცემულ თვალსაზრისებს
|
2
|
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
|
გამოხატავს საკუთტარ აზრს და ამყარებს არგუმენტებით
|
2
|
კვლევა
|
ატარებს გამოკითხვას საკვლევი თემის ირგვლივ
|
2
|
|
აგროვებს და ახარისხებს ინფორმაციას,წარმოადგენს გრაფიკულად
|
1
|
|
ირჩევს სათაურს(თემას) და მსჯელობს საკითხის ირგვლივ
|
1
|
|
გამოთქვამს ვარაუდს
|
1
|
|
ამყარებს არგუმენტებით
|
1
|
|
აკეთებს ჩანაწერს
|
1
|
|
გამოყოფს საკვლევ პრობლემას
|
1
|
|
მსჯელობს
|
1
|
|
აკეტებს დასკვნას
|
|
დამოუკიდებელი
სამუშაო
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
|
ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
|
|
|
p.s.თითოეული
ქულა ნიშნავს 0,1,2,3,4-ს.მაგალითად ბავშვმა დამოუკიდებელი სამუშაოს დროს მოზებნა სწორი გზა,დაცულია,წერის ყველა პირობა,დაიცვა
დრო,მაგრამ პასუხი არასწორია,ის მიიღებს 6 ქულას.რადგან პასუხი მეოთხე კრიტერიუმში
არის 4 ქულიანი.
No comments:
Post a Comment